Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
nagovor (samostalnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: raziskovalni ali dokumentarni film, zvočni ali video posnetek, druga izvedena dela in prispevek na konferenci brez natisa.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: H480 Italijanski jezik in književnost, H500 Ostali romanski jeziki in književnosti in H170 Biblija.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: diplomska dela, Slovenija, analiza, diplomske naloge in raziskave.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah pozdraven, uvoden, vprašalen, pozdrav in intervjujski.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
Pri dajanju nasvetov pa revije pogosto same sebe zanikajo z nasprotujočimi si nagovori žensk.
Ženske revije in podobe ženskosti, Fakulteta za družbene vede, Branka Bezjak, 2005
Danes se večina nemških pogajalcev že zaveda, da je pri Japoncih, Arabcih in drugih indirektni nagovor način, kako povedati stvari.
Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikov, Ekonomska fakulteta, Petra Popovič, 2002
A kljub temu na tem področju »obstaja še neizkoriščen potencial za vključevanje gospodarstva« (Nagovor Samuela Žbogarja 2010).
Vloga in pomen deležnikov v ekonomski diplomaciji Republike Slovenije, Fakulteta za družbene vede, Katja Jekovec, 2012
Antologija je sestavljena tako, da bralca vzgaja – to posebej izpostavi urednik že v uvodnem nagovoru.
Otroška lirika v predšolskem obdobju, Pedagoška fakulteta, Nataša Živkovič, 2012
Splošni osebek se v teh primerih pogosto prav zaradi učinkovanja na naslovnika menjava z neposrednim nagovorom potencialnega kupca.
Jezik oglasov, Filozofska fakulteta, Primož Merf, 2010
Velikonja, Mitja (2001): Omledni nagovori s predvolilnih plakatov.
Odnos predsednika države do globalnih (javnih) politik, Fakulteta za družbene vede, Alem Maksuti, 2008
V tem obdobju je bilo zabeleženih 217 klikov na nagovor.
Mnenja osnovnošolskih učiteljev o sodelovalnem in tekmovalnem učenju, Filozofska fakulteta, Suzana Krančan, 2016
Ta vključuje sposobnost izražanja in poznavanja žanrov ter nagovor ciljne skupine.
Univerzitetno izobraževanje ali novinarska praksa? Stališča urednikov slovenskih množičnih medijev, Fakulteta za družbene vede, Melita Poler Kovačič, 2013