Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • nagovor (noun)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Text type

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Domains

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Common keywords

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Year of publication

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Collocations

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Examples

  • Pri dajanju nasvetov pa revije pogosto same sebe zanikajo z nasprotujočimi si nagovori žensk.

    Ženske revije in podobe ženskosti, Fakulteta za družbene vede, Branka Bezjak, 2005

  • Danes se večina nemških pogajalcev že zaveda, da je pri Japoncih, Arabcih in drugih indirektni nagovor način, kako povedati stvari.

    Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikov, Ekonomska fakulteta, Petra Popovič, 2002

  • A kljub temu na tem področju »obstaja še neizkoriščen potencial za vključevanje gospodarstva« (Nagovor Samuela Žbogarja 2010).

    Vloga in pomen deležnikov v ekonomski diplomaciji Republike Slovenije, Fakulteta za družbene vede, Katja Jekovec, 2012

  • Antologija je sestavljena tako, da bralca vzgaja – to posebej izpostavi urednik že v uvodnem nagovoru.

    Otroška lirika v predšolskem obdobju, Pedagoška fakulteta, Nataša Živkovič, 2012

  • Splošni osebek se v teh primerih pogosto prav zaradi učinkovanja na naslovnika menjava z neposrednim nagovorom potencialnega kupca.

    Jezik oglasov, Filozofska fakulteta, Primož Merf, 2010

  • Velikonja, Mitja (2001): Omledni nagovori s predvolilnih plakatov.

    Odnos predsednika države do globalnih (javnih) politik, Fakulteta za družbene vede, Alem Maksuti, 2008

  • V tem obdobju je bilo zabeleženih 217 klikov na nagovor.

    Mnenja osnovnošolskih učiteljev o sodelovalnem in tekmovalnem učenju, Filozofska fakulteta, Suzana Krančan, 2016

  • Ta vključuje sposobnost izražanja in poznavanja žanrov ter nagovor ciljne skupine.

    Univerzitetno izobraževanje ali novinarska praksa? Stališča urednikov slovenskih množičnih medijev, Fakulteta za družbene vede, Melita Poler Kovačič, 2013