Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • avtostroka (samostalnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: magistrsko delo in diplomsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S192 Računovodstvo, S189 Organizacijske vede in S190 Vodenje podjetij.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: trgovinsko podjetje, Slovenija, poslovanje podjetja, Trgoavto in nabavna politika.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah trgovec, izbran, program, in in biti.

Tip besedila

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Vede

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Najpogostejše ključne besede

Pri pogostejših poizvedbah lahko vračanje rezultatov traja nekoliko dlje...

Leto objave

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Kolokacije

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Zgledi

  • Njihov cilj je postati vodilni trgovec na področju avtostroke in izbranih programov tehničnega blaga v Sloveniji ter prepoznaven trgovec na trgih jugovzhodne Evrope.

    Analiza poslovanja podjetja Trgoavto d.d., Ekonomska fakulteta, Sandra Laganiš, 2004

  • Postati vodilni trgovec blaga avtostroke in izbranih programov tehničnega blaga v Sloveniji in pomemben na trgih JV Evrope.

    Računovodstvo prihodkovnih mest odgovornosti v podjetju Trgoavto d.d., Ekonomska fakulteta, Matija Batagelj, 2006

  • Postali bomo vodilni trgovec avtostroke in izbranih programov tehničnega blaga v Sloveniji in pomemben na trgih jugovzhodne Evrope.«

    Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja, Ekonomska fakulteta, Robert Lazar, 2005

  • Na področju maloprodaje bodo še naprej delovali na specifičnem segmentu trga s specializiranimi maloprodajnimi verigami, kot so trgovine avtostroke, centri dvokoles in centri zelene tehnike ter verig trgovin na tujih trgih.

    Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja, Ekonomska fakulteta, Robert Lazar, 2005

  • Prevzelo je dejavnost avtostroke, ki so jo izvajali delavci nekdanje Mototehne in servisa Autocommerce.

    Razvijanje strategije višanja ravni logističnega dobavnega servisa v podjetju Trgoavto d.d., Ekonomsko-poslovna fakulteta, Romana Lazički, 2005