Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • avtostroka (noun)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

  • The word is most frequently used in the following texts: magistrsko delo and diplomsko delo.
  • It is most typically found in domains: S192 Računovodstvo, S189 Organizacijske vede, and S190 Vodenje podjetij.
  • Most common keywords of texts in which the word is found are: trgovinsko podjetje, Slovenija, poslovanje podjetja, Trgoavto, and nabavna politika.
  • The word most typically occurs with trgovec, izbran, program, in, and biti.

Text type

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Domains

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Common keywords

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Year of publication

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Collocations

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Examples

  • Njihov cilj je postati vodilni trgovec na področju avtostroke in izbranih programov tehničnega blaga v Sloveniji ter prepoznaven trgovec na trgih jugovzhodne Evrope.

    Analiza poslovanja podjetja Trgoavto d.d., Ekonomska fakulteta, Sandra Laganiš, 2004

  • Postati vodilni trgovec blaga avtostroke in izbranih programov tehničnega blaga v Sloveniji in pomemben na trgih JV Evrope.

    Računovodstvo prihodkovnih mest odgovornosti v podjetju Trgoavto d.d., Ekonomska fakulteta, Matija Batagelj, 2006

  • Postali bomo vodilni trgovec avtostroke in izbranih programov tehničnega blaga v Sloveniji in pomemben na trgih jugovzhodne Evrope.«

    Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja, Ekonomska fakulteta, Robert Lazar, 2005

  • Na področju maloprodaje bodo še naprej delovali na specifičnem segmentu trga s specializiranimi maloprodajnimi verigami, kot so trgovine avtostroke, centri dvokoles in centri zelene tehnike ter verig trgovin na tujih trgih.

    Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja, Ekonomska fakulteta, Robert Lazar, 2005

  • Prevzelo je dejavnost avtostroke, ki so jo izvajali delavci nekdanje Mototehne in servisa Autocommerce.

    Razvijanje strategije višanja ravni logističnega dobavnega servisa v podjetju Trgoavto d.d., Ekonomsko-poslovna fakulteta, Romana Lazički, 2005