Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
vplivnež (prislov)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Potrošnik se ne bo več obremenjeval z oznakami in spregledal, kdaj želi vplivnež oglaševati kakšen izdelek in kdaj ne.
Problematika oglaševanja preko socialnih omrežij z vidika lojalna [i. e. lojalne] konkurence, Pravna fakulteta, Tina Marinac, 2019
Ponavadi z oglaševanjem profitirata obe strani, tako vplivnež kot podjetje.
Nevarnosti družbenih omrežij in njihov vpliv na mlade, Fakulteta za družbene vede, Dajana Janjić, 2021
Strokovnost 1 2 3 4 5 Zanesljivost (pomeni koliko je vplivnež iskren.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne, Gea College - Fakulteta za podjetništvo, Daniela Stojanovska, 2021
Privlačnost se nanaša na fizični videz posameznika, torej, ali je vplivnež privlačen ali ne.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne, Gea College - Fakulteta za podjetništvo, Daniela Stojanovska, 2021
Parasocialna interakcija pojasnjuje oziroma konceptualizira odnos med slavno osebnostjo (v našem primeru vplivnež) in njenim občinstvom.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
FTC poudarja, da je v tem primeru, ko sponzor nagradne igre ni vplivnež sam, ampak podjetje, to potrebno ustrezno izpostaviti.
Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Tina Strmčnik, 2018
V primeru, da v industriji v kateri podjetje deluje, vplivnež omeni podjetje, lahko vsebina zlahka postane viralna.
Determinante viralnosti videovsebin, Ekonomska fakulteta, Blaž Žnidarec, 2016
Vsebina je lahko javno dostopna ali pa jo vplivnež deli samo med izbrane sledilce.
Digitalni vplivneži, Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu, Mateja Strupeh, 2021
Najbolj tipične besede v okolici besede vplivnež (prislov)
Raba besede vplivnež (prislov) v različnih vedah glede na korpusno povprečje (nad 100 = bolj tipično; pod 100 = manj tipično) [do 8 najpogostejših ved]
Glede na korpusno povprečje, pri čemer je raba nad 100 nadpovprečna, se beseda vplivnež (prislov) pojavlja v različnih vedah na naslednji način: nadpovprečno v vedah S263 Socialna psihologija (378), B381 Človeška etologija (350,5), S191 Trženje (222,9) in S185 Tržna in industrijska ekonomika (109,5) in podpovprečno v vedah S122 Zakon o občilih (91,9), S260 Psihologija (85,4), S210 Sociologija (83) in S214 Družbene spremembe, teorija socialnega dela (71,9).
Raba besede vplivnež (prislov) v različnih besedilnih tipih glede na korpusno povprečje (nad 100 = bolj tipično; pod 100 = manj tipično) [do 8 najpogostejših tipov]
Glede na korpusno povprečje, pri čemer je raba nad 100 nadpovprečna, se beseda vplivnež (prislov) pojavlja v različnih besedilnih tipih na naslednji način: nadpovprečno v besedilnem tipu Magistrsko delo (200,5) in podpovprečno v besedilnem tipu Diplomsko delo (67,8).
Do 10 najpogostejših ključnih besed besedil, v katerih se pojavlja beseda vplivnež (prislov)
Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se pojavlja beseda vplivnež (prislov) so trženje, raziskave, Instagram, modeli, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivnostni marketing, Diplomska dela, spletni vplivneži in pospeševanje.
Število pojavitev besede vplivnež (prislov) glede na leto objave [do 10 najpogostejših let objave]
Beseda vplivnež (prislov) se je glede na leto objave najpogosteje pojavljala leta 2021 (13) sledijo leto 2018 (9), leto 2020 (8), leto 2019 (6), leto 2016 (1) in leto 2007 (1).