Akademska slovenščina
vplivnež (adverb)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Main points
- The word is most frequently used in the following texts: magistrsko delo and diplomsko delo.
- It is most typically found in domains: S263 Socialna psihologija, B381 Človeška etologija, and S191 Trženje.
- Most common keywords of texts in which the word is found are: trženje, raziskave, Instagram, modeli, and elektronsko trženje.
- The word most typically occurs with Instagram, dolgo, produkt, deliti, and če.
Text type
Domains
Common keywords
Year of publication
Collocations
Examples
Potrošnik se ne bo več obremenjeval z oznakami in spregledal, kdaj želi vplivnež oglaševati kakšen izdelek in kdaj ne.
Problematika oglaševanja preko socialnih omrežij z vidika lojalna [i. e. lojalne] konkurence, Pravna fakulteta, Tina Marinac, 2019
Ponavadi z oglaševanjem profitirata obe strani, tako vplivnež kot podjetje.
Nevarnosti družbenih omrežij in njihov vpliv na mlade, Fakulteta za družbene vede, Dajana Janjić, 2021
Strokovnost 1 2 3 4 5 Zanesljivost (pomeni koliko je vplivnež iskren.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne, Gea College - Fakulteta za podjetništvo, Daniela Stojanovska, 2021
Privlačnost se nanaša na fizični videz posameznika, torej, ali je vplivnež privlačen ali ne.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne, Gea College - Fakulteta za podjetništvo, Daniela Stojanovska, 2021
Parasocialna interakcija pojasnjuje oziroma konceptualizira odnos med slavno osebnostjo (v našem primeru vplivnež) in njenim občinstvom.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
FTC poudarja, da je v tem primeru, ko sponzor nagradne igre ni vplivnež sam, ampak podjetje, to potrebno ustrezno izpostaviti.
Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Tina Strmčnik, 2018
V primeru, da v industriji v kateri podjetje deluje, vplivnež omeni podjetje, lahko vsebina zlahka postane viralna.
Determinante viralnosti videovsebin, Ekonomska fakulteta, Blaž Žnidarec, 2016
Vsebina je lahko javno dostopna ali pa jo vplivnež deli samo med izbrane sledilce.
Digitalni vplivneži, Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu, Mateja Strupeh, 2021