Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • vplivniški (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: diplomsko delo in doktorska disertacija.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, S185 Tržna in industrijska ekonomika in S180 Ekonomija, ekonometrija, ekonomska teorija, ekonomski sistemi, ekonomska politika.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: družbena omrežja, vedenje potrošnikov, trženje, raziskave in odločanje.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah trženje, 2.2, marketing, ) in (.

Tip besedila

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Vede

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Najpogostejše ključne besede

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Leto objave

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Kolokacije

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Zgledi

  • Podrobneje sem opisala družbena omrežja, njihov vpliv na kupce in novo vrsto trženja (vplivniško trženje).

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • SKLEP V svoji zaključni nalogi sem raziskala vpliv, ki ga ima digitalno (vplivniško) trženje na nakupno odločitev uporabnikov družbenih omrežij.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • Podoben efekt se v vedenju posameznika odraža z WOC (Surowiecky, 2004) in vplivniškim posredovanjem (Yang in Leskovec, 2014).

    PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih, Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici, Egon Prijon, 2017

  • Drugi del je osredotočen na družbena omrežja, njihov vpliv, kako in za kaj jih uporabljajo v podjetjih in različne akterje, ki sodelujejo v procesu vplivniškega marketinga.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • 5 Tabela 2: Prednosti in slabosti vplivniškega trženja ...

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • 2.4 Vloga oglaševalskih agencij Vplivniško trženje še zdaleč ni tako preprosto orodje, kot se zdi na prvi pogled.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • Napaka pri gradnji vplivniškega trženja lahko podjetje stane kredibilnosti znamke (neobjava o sponzoriranosti ali objavljanje vsebine, ki ni primerna za ciljno publiko).

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • 13 2.3.3 Blogerji/vlogerji in ustvarjalci spletnih vsebin Blogerji so že dolgo povezani z vplivniškim trženjem.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020