Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
vplivniški (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Podrobneje sem opisala družbena omrežja, njihov vpliv na kupce in novo vrsto trženja (vplivniško trženje).
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
SKLEP V svoji zaključni nalogi sem raziskala vpliv, ki ga ima digitalno (vplivniško) trženje na nakupno odločitev uporabnikov družbenih omrežij.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
Podoben efekt se v vedenju posameznika odraža z WOC (Surowiecky, 2004) in vplivniškim posredovanjem (Yang in Leskovec, 2014).
PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih, Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici, Egon Prijon, 2017
Drugi del je osredotočen na družbena omrežja, njihov vpliv, kako in za kaj jih uporabljajo v podjetjih in različne akterje, ki sodelujejo v procesu vplivniškega marketinga.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
5 Tabela 2: Prednosti in slabosti vplivniškega trženja ...
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
2.4 Vloga oglaševalskih agencij Vplivniško trženje še zdaleč ni tako preprosto orodje, kot se zdi na prvi pogled.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
Napaka pri gradnji vplivniškega trženja lahko podjetje stane kredibilnosti znamke (neobjava o sponzoriranosti ali objavljanje vsebine, ki ni primerna za ciljno publiko).
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
13 2.3.3 Blogerji/vlogerji in ustvarjalci spletnih vsebin Blogerji so že dolgo povezani z vplivniškim trženjem.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
Najbolj tipične besede v okolici besede vplivniški (pridevnik)
Raba besede vplivniški (pridevnik) v različnih vedah glede na korpusno povprečje (nad 100 = bolj tipično; pod 100 = manj tipično) [do 8 najpogostejših ved]
Glede na korpusno povprečje, pri čemer je raba nad 100 nadpovprečna, se beseda vplivniški (pridevnik) pojavlja v različnih vedah na naslednji način: nadpovprečno v vedah S191 Trženje (516,5), S185 Tržna in industrijska ekonomika (304,4) in S180 Ekonomija, ekonometrija, ekonomska teorija, ekonomski sistemi, ekonomska politika (101,1) in podpovprečno v vedah S213 Socialne strukture (33,8), S212 Sociologija dela, sociologija podjetij (32,6), S000 DRUŽBOSLOVJE (30,3), S190 Vodenje podjetij (5,5) in S124 Patenti, avtorske in sorodne pravice, blagovne in storitvene znamke, modeli in vzorci, označbe porekla (5,3).
Raba besede vplivniški (pridevnik) v različnih besedilnih tipih glede na korpusno povprečje (nad 100 = bolj tipično; pod 100 = manj tipično) [do 8 najpogostejših tipov]
Glede na korpusno povprečje, pri čemer je raba nad 100 nadpovprečna, se beseda vplivniški (pridevnik) pojavlja v različnih besedilnih tipih na naslednji način: nadpovprečno v besedilnem tipu Diplomsko delo (174,8) in podpovprečno v besedilnem tipu Doktorska disertacija (79,9).
Do 10 najpogostejših ključnih besed besedil, v katerih se pojavlja beseda vplivniški (pridevnik)
Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se pojavlja beseda vplivniški (pridevnik) so družbena omrežja, vedenje potrošnikov, trženje, raziskave, odločanje, nakup, elektronsko trženje, sončno znamenje, semantika in ontologija.
Število pojavitev besede vplivniški (pridevnik) glede na leto objave [do 10 najpogostejših let objave]
Beseda vplivniški (pridevnik) se je glede na leto objave najpogosteje pojavljala leta 2020 (19) sledijo leto 2017 (1).