Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
vplivniški (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: diplomsko delo in doktorska disertacija.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, S185 Tržna in industrijska ekonomika in S180 Ekonomija, ekonometrija, ekonomska teorija, ekonomski sistemi, ekonomska politika.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: družbena omrežja, vedenje potrošnikov, trženje, raziskave in odločanje.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah trženje, 2.2, marketing, ) in (.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
Podrobneje sem opisala družbena omrežja, njihov vpliv na kupce in novo vrsto trženja (vplivniško trženje).
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
SKLEP V svoji zaključni nalogi sem raziskala vpliv, ki ga ima digitalno (vplivniško) trženje na nakupno odločitev uporabnikov družbenih omrežij.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
Podoben efekt se v vedenju posameznika odraža z WOC (Surowiecky, 2004) in vplivniškim posredovanjem (Yang in Leskovec, 2014).
PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih, Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici, Egon Prijon, 2017
Drugi del je osredotočen na družbena omrežja, njihov vpliv, kako in za kaj jih uporabljajo v podjetjih in različne akterje, ki sodelujejo v procesu vplivniškega marketinga.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
5 Tabela 2: Prednosti in slabosti vplivniškega trženja ...
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
2.4 Vloga oglaševalskih agencij Vplivniško trženje še zdaleč ni tako preprosto orodje, kot se zdi na prvi pogled.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
Napaka pri gradnji vplivniškega trženja lahko podjetje stane kredibilnosti znamke (neobjava o sponzoriranosti ali objavljanje vsebine, ki ni primerna za ciljno publiko).
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020
13 2.3.3 Blogerji/vlogerji in ustvarjalci spletnih vsebin Blogerji so že dolgo povezani z vplivniškim trženjem.
Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020