Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • vplivniški (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Text type

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Domains

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Common keywords

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Year of publication

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Collocations

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Examples

  • Podrobneje sem opisala družbena omrežja, njihov vpliv na kupce in novo vrsto trženja (vplivniško trženje).

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • SKLEP V svoji zaključni nalogi sem raziskala vpliv, ki ga ima digitalno (vplivniško) trženje na nakupno odločitev uporabnikov družbenih omrežij.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • Podoben efekt se v vedenju posameznika odraža z WOC (Surowiecky, 2004) in vplivniškim posredovanjem (Yang in Leskovec, 2014).

    PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih, Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici, Egon Prijon, 2017

  • Drugi del je osredotočen na družbena omrežja, njihov vpliv, kako in za kaj jih uporabljajo v podjetjih in različne akterje, ki sodelujejo v procesu vplivniškega marketinga.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • 5 Tabela 2: Prednosti in slabosti vplivniškega trženja ...

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • 2.4 Vloga oglaševalskih agencij Vplivniško trženje še zdaleč ni tako preprosto orodje, kot se zdi na prvi pogled.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • Napaka pri gradnji vplivniškega trženja lahko podjetje stane kredibilnosti znamke (neobjava o sponzoriranosti ali objavljanje vsebine, ki ni primerna za ciljno publiko).

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020

  • 13 2.3.3 Blogerji/vlogerji in ustvarjalci spletnih vsebin Blogerji so že dolgo povezani z vplivniškim trženjem.

    Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev, Ekonomska fakulteta, Kaja Potokar, 2020