Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
vplivnež (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: magistrsko delo, doktorska disertacija in diplomsko delo.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, S185 Tržna in industrijska ekonomika in S183 Ciklična ekonomija.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: raziskave, trženje, modeli, elektronsko trženje in poslovno komuniciranje.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah influencer, vplivnež, slaven, osebnost in strokovnjak.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
V tem primeru ločimo pet vlog pri nakupnem odločanju in sicer ponudnik, vplivnež, določevalec, kupec in uporabnik.
Vpliv embalaže na nakupne odločitve, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Nisa Gabrijela Hribernik, 2013
Novodobni »No man’s land«: vplivnež ali medij?.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
Tako sem pridobila informacije o njenem pogledu na imenovanje kot vplivnež.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
Na drugi strani pa vplivnostno trženje deluje le v primeru, če je vplivnež strokovnjak določenega področja.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
Pogosto se ga imenuje tudi kot vplivnež življenjskega sloga.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
Zavoljo učinkovitosti morajo nato poskusiti razumeti naravo vsake skupnosti in vloge, ki jo ima vsak vplivnež znotraj skupnosti.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
Po mnenju avtorjev je potrošnik namreč tisti, ki sprejme nakupno odločitev in ne vplivnež.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018
V prvem poglavju je predstavljeno elektronsko sporočanje od ust do ust, vplivnostno trženje in vplivnež na družbenih omrežjih.
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018