Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • vplivnež (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: magistrsko delo, doktorska disertacija in diplomsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, S185 Tržna in industrijska ekonomika in S183 Ciklična ekonomija.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: raziskave, trženje, modeli, elektronsko trženje in poslovno komuniciranje.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah influencer, vplivnež, slaven, osebnost in strokovnjak.

Tip besedila

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Vede

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Najpogostejše ključne besede

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Leto objave

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Kolokacije

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Zgledi

  • V tem primeru ločimo pet vlog pri nakupnem odločanju in sicer ponudnik, vplivnež, določevalec, kupec in uporabnik.

    Vpliv embalaže na nakupne odločitve, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Nisa Gabrijela Hribernik, 2013

  • Novodobni »No man’s land«: vplivnež ali medij?.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Tako sem pridobila informacije o njenem pogledu na imenovanje kot vplivnež.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Na drugi strani pa vplivnostno trženje deluje le v primeru, če je vplivnež strokovnjak določenega področja.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Pogosto se ga imenuje tudi kot vplivnež življenjskega sloga.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Zavoljo učinkovitosti morajo nato poskusiti razumeti naravo vsake skupnosti in vloge, ki jo ima vsak vplivnež znotraj skupnosti.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Po mnenju avtorjev je potrošnik namreč tisti, ki sprejme nakupno odločitev in ne vplivnež.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • V prvem poglavju je predstavljeno elektronsko sporočanje od ust do ust, vplivnostno trženje in vplivnež na družbenih omrežjih.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018