Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • vplivnež (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: magistrsko delo, doktorska disertacija in diplomsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, S185 Tržna in industrijska ekonomika in S183 Ciklična ekonomija.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: raziskave, trženje, modeli, elektronsko trženje in poslovno komuniciranje.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah influencer, vplivnež, slaven, osebnost in strokovnjak.

Tip besedila

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Vede

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Najpogostejše ključne besede

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Leto objave

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Kolokacije

Glavne točke na vsakem zavihku Korpusnika povzemajo ključne informacije iz diagramov in seznamov...

Zgledi

  • V tem primeru ločimo pet vlog pri nakupnem odločanju in sicer ponudnik, vplivnež, določevalec, kupec in uporabnik.

    Vpliv embalaže na nakupne odločitve, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Nisa Gabrijela Hribernik, 2013

  • Novodobni »No man’s land«: vplivnež ali medij?.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Tako sem pridobila informacije o njenem pogledu na imenovanje kot vplivnež.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Na drugi strani pa vplivnostno trženje deluje le v primeru, če je vplivnež strokovnjak določenega področja.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Pogosto se ga imenuje tudi kot vplivnež življenjskega sloga.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Zavoljo učinkovitosti morajo nato poskusiti razumeti naravo vsake skupnosti in vloge, ki jo ima vsak vplivnež znotraj skupnosti.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Po mnenju avtorjev je potrošnik namreč tisti, ki sprejme nakupno odločitev in ne vplivnež.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • V prvem poglavju je predstavljeno elektronsko sporočanje od ust do ust, vplivnostno trženje in vplivnež na družbenih omrežjih.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018