Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • vplivnež (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Text type

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Domains

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Common keywords

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Year of publication

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Collocations

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Examples

  • V tem primeru ločimo pet vlog pri nakupnem odločanju in sicer ponudnik, vplivnež, določevalec, kupec in uporabnik.

    Vpliv embalaže na nakupne odločitve, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Nisa Gabrijela Hribernik, 2013

  • Novodobni »No man’s land«: vplivnež ali medij?.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Tako sem pridobila informacije o njenem pogledu na imenovanje kot vplivnež.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Na drugi strani pa vplivnostno trženje deluje le v primeru, če je vplivnež strokovnjak določenega področja.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Pogosto se ga imenuje tudi kot vplivnež življenjskega sloga.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Zavoljo učinkovitosti morajo nato poskusiti razumeti naravo vsake skupnosti in vloge, ki jo ima vsak vplivnež znotraj skupnosti.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • Po mnenju avtorjev je potrošnik namreč tisti, ki sprejme nakupno odločitev in ne vplivnež.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018

  • V prvem poglavju je predstavljeno elektronsko sporočanje od ust do ust, vplivnostno trženje in vplivnež na družbenih omrežjih.

    Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u, Ekonomska fakulteta, Barbara Mirt, 2018