Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
veleprodajen (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: specialistično delo, magistrsko delo in diplomsko delo.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: T140 Energijske raziskave, P265 Fizika polprevodnikov in T370 Kemija ogljikovih spojin, petrokemija, tehnologija goriv in eksplozivov.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: Slovenija, analiza, podjetje, električna energija in energetika.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah maloprodajen, VPC, veleprodajen, medoperaterski in marža.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
V Sloveniji se uporabljajo trije pristopi oblikovanja cen (neto cene, maloprodajne cene in dobaviteljeve oziroma veleprodajne cene).
Konkurenčni izzivi blagovnih znamk mednarodnih detajlističnih trgovskih verig za slovenske proizvajalce izdelkov, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Patricija Paldauf, 2018
Ker se je povpraševanje po njihovih proizvodih povečalo, se je njihov poudarek postopoma preusmeril na veleprodajne stranke na Danskem.
Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Lara Pernek, 2019
MK Trgovina ima v lasti 44 maloprodajnih trgovin in 7 veleprodajnih centrov.
Posledice koncentracije kapitala v založništvu in knjigotrštvu, Fakulteta za družbene vede, Petra Česen Čatar, 2007
Končni kupci jih najbolj poznajo po sodobnih trgovskih centrih, pomemben del poslovanja pa predstavlja tudi njihova veleprodajna dejavnost.
Pospeševanje prodaje v trgovinski organizaciji, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Velda Bešić, 2011
Inštalater C je omenil še komunikacijo na raznih izobraževanjih in hkrati poudaril pomanjkanje tehničnega znanja in usposobljenosti prodajalcev v veleprodajnih trgovinah.
Analiza potreb kupcev pri nadgradnji spletnega portala podjetja Danfoss na medorganizacijskem trgu, Ekonomska fakulteta, Eva Kutnjak, 2017
Damij Talib, Baloh Peter, Vrečar Peter: Uporaba metode TAD pri modeliranju procesa reševanja reklamacij v veleprodajni dejavnosti.
Kako izvesti celovito prenovo procesa, Ekonomska fakulteta, Peter Vrečar, 2006
Prva odločitev, s katero se bodo morali spopasti lastniki in uprava podjetja, je odločitev o veleprodajnem skladišču na Letališki cesti 1.
Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d., Ekonomska fakulteta, Veronika Logar, 2002
Za večino kupcev sta namreč pri nakupni odločitvi pomembnejša valuta plačila in višina rabata kot višina veleprodajne cene.
Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d., Ekonomska fakulteta, Veronika Logar, 2002