Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • veleprodajen (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Text type

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Domains

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Common keywords

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Year of publication

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Collocations

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Examples

  • V Sloveniji se uporabljajo trije pristopi oblikovanja cen (neto cene, maloprodajne cene in dobaviteljeve oziroma veleprodajne cene).

    Konkurenčni izzivi blagovnih znamk mednarodnih detajlističnih trgovskih verig za slovenske proizvajalce izdelkov, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Patricija Paldauf, 2018

  • Ker se je povpraševanje po njihovih proizvodih povečalo, se je njihov poudarek postopoma preusmeril na veleprodajne stranke na Danskem.

    Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Lara Pernek, 2019

  • MK Trgovina ima v lasti 44 maloprodajnih trgovin in 7 veleprodajnih centrov.

    Posledice koncentracije kapitala v založništvu in knjigotrštvu, Fakulteta za družbene vede, Petra Česen Čatar, 2007

  • Končni kupci jih najbolj poznajo po sodobnih trgovskih centrih, pomemben del poslovanja pa predstavlja tudi njihova veleprodajna dejavnost.

    Pospeševanje prodaje v trgovinski organizaciji, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Velda Bešić, 2011

  • Inštalater C je omenil še komunikacijo na raznih izobraževanjih in hkrati poudaril pomanjkanje tehničnega znanja in usposobljenosti prodajalcev v veleprodajnih trgovinah.

    Analiza potreb kupcev pri nadgradnji spletnega portala podjetja Danfoss na medorganizacijskem trgu, Ekonomska fakulteta, Eva Kutnjak, 2017

  • Damij Talib, Baloh Peter, Vrečar Peter: Uporaba metode TAD pri modeliranju procesa reševanja reklamacij v veleprodajni dejavnosti.

    Kako izvesti celovito prenovo procesa, Ekonomska fakulteta, Peter Vrečar, 2006

  • Prva odločitev, s katero se bodo morali spopasti lastniki in uprava podjetja, je odločitev o veleprodajnem skladišču na Letališki cesti 1.

    Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d., Ekonomska fakulteta, Veronika Logar, 2002

  • Za večino kupcev sta namreč pri nakupni odločitvi pomembnejša valuta plačila in višina rabata kot višina veleprodajne cene.

    Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d., Ekonomska fakulteta, Veronika Logar, 2002