Akademska slovenščina
veleprodajen (adjective)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Main points
- The word is most frequently used in the following texts: specialistično delo, magistrsko delo, and diplomsko delo.
- It is most typically found in domains: T140 Energijske raziskave, P265 Fizika polprevodnikov, and T370 Kemija ogljikovih spojin, petrokemija, tehnologija goriv in eksplozivov.
- Most common keywords of texts in which the word is found are: Slovenija, analiza, podjetje, električna energija, and energetika.
- The word most typically occurs with maloprodajen, VPC, veleprodajen, medoperaterski, and marža.
Text type
Domains
Common keywords
Year of publication
Collocations
Examples
V Sloveniji se uporabljajo trije pristopi oblikovanja cen (neto cene, maloprodajne cene in dobaviteljeve oziroma veleprodajne cene).
Konkurenčni izzivi blagovnih znamk mednarodnih detajlističnih trgovskih verig za slovenske proizvajalce izdelkov, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Patricija Paldauf, 2018
Ker se je povpraševanje po njihovih proizvodih povečalo, se je njihov poudarek postopoma preusmeril na veleprodajne stranke na Danskem.
Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Lara Pernek, 2019
MK Trgovina ima v lasti 44 maloprodajnih trgovin in 7 veleprodajnih centrov.
Posledice koncentracije kapitala v založništvu in knjigotrštvu, Fakulteta za družbene vede, Petra Česen Čatar, 2007
Končni kupci jih najbolj poznajo po sodobnih trgovskih centrih, pomemben del poslovanja pa predstavlja tudi njihova veleprodajna dejavnost.
Pospeševanje prodaje v trgovinski organizaciji, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Velda Bešić, 2011
Inštalater C je omenil še komunikacijo na raznih izobraževanjih in hkrati poudaril pomanjkanje tehničnega znanja in usposobljenosti prodajalcev v veleprodajnih trgovinah.
Analiza potreb kupcev pri nadgradnji spletnega portala podjetja Danfoss na medorganizacijskem trgu, Ekonomska fakulteta, Eva Kutnjak, 2017
Damij Talib, Baloh Peter, Vrečar Peter: Uporaba metode TAD pri modeliranju procesa reševanja reklamacij v veleprodajni dejavnosti.
Kako izvesti celovito prenovo procesa, Ekonomska fakulteta, Peter Vrečar, 2006
Prva odločitev, s katero se bodo morali spopasti lastniki in uprava podjetja, je odločitev o veleprodajnem skladišču na Letališki cesti 1.
Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d., Ekonomska fakulteta, Veronika Logar, 2002
Za večino kupcev sta namreč pri nakupni odločitvi pomembnejša valuta plačila in višina rabata kot višina veleprodajne cene.
Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d., Ekonomska fakulteta, Veronika Logar, 2002