Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • preklic (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: diplomsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: P160 Statistika, operacijsko raziskovanje, programiranje, aktuarska matematika, H155 Morala in S186 Mednarodna trgovina.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: podjetje, boniteta, Slovenija, večkriterialno odločanje in učinkovitost.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah naročilo, izguba in pogodba.

Tip besedila

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Vede

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Najpogostejše ključne besede

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Leto objave

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Kolokacije

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Zgledi

  • O slabi kakovosti pričajo reklamacije, izgube naročil, preklici pogodb (Knez – Riedl a, 71).

    Večkriterijsko presojanje bonitete poslovnih partnerjev, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Tina Jureš, 2009

  • Največja težava so preklici napotitev brez neke pravne podlage s strani uporabnikov.

    Problematika agencijskega dela v Sloveniji, Fakulteta za družbene vede, Zala Štular, 2018

  • Kakovost proizvodov in storitev (politika kakovosti, poslovnik kakovosti, deklaracije kakovostnih razredov, certifikati, nagrade kakovosti, reklamacije, izgube naročil / preklici pogodb) 12.

    Analiza bonitete podjetja Štore Steel d.o.o. za potrebe managementa, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Karmen Žaler, 2005

  • Kakovost proizvodov in storitev (politika kakovosti, poslovnik kakovosti, dekleracije kakovosti razredov, certifikati, nagrade kakovosti, reklamacije, izgube naročil/preklici pogodb) V gibanju za celovito kakovost je osrednje pozornosti deležen kupec in tako je postalo poglavitno sodilo kakovosti.

    Presojanje bonitete podjetja "X" v primerjavi s konkurenčnim podjetjem "Y", Ekonomsko-poslovna fakulteta, Stanislav Kresnik, 2004

  • Pogosto odpovedani sestanki in preklici stvari so le del poslovanja z latinsko 42 ameriškimi pogajalci.

    Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike, Ekonomska fakulteta, Maja Korpar, 2008

  • Druga vrsta tožb so civilne, ki so lahko odškodninske, kar v primeru dobljene tožbe pomeni plačilo odškodnine, ali neodškodninske, torej, da tožniki zahtevajo preklice objave, opravičila, prepoved pisanja o določeni zadevi.

    Razžalitve v tiskanih medijih, Fakulteta za družbene vede, Tina Čadež, 2007