Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
preklic (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: diplomsko delo.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: P160 Statistika, operacijsko raziskovanje, programiranje, aktuarska matematika, H155 Morala in S186 Mednarodna trgovina.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: podjetje, boniteta, Slovenija, večkriterialno odločanje in učinkovitost.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah naročilo, izguba in pogodba.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
O slabi kakovosti pričajo reklamacije, izgube naročil, preklici pogodb (Knez – Riedl a, 71).
Večkriterijsko presojanje bonitete poslovnih partnerjev, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Tina Jureš, 2009
Največja težava so preklici napotitev brez neke pravne podlage s strani uporabnikov.
Problematika agencijskega dela v Sloveniji, Fakulteta za družbene vede, Zala Štular, 2018
Kakovost proizvodov in storitev (politika kakovosti, poslovnik kakovosti, deklaracije kakovostnih razredov, certifikati, nagrade kakovosti, reklamacije, izgube naročil / preklici pogodb) 12.
Analiza bonitete podjetja Štore Steel d.o.o. za potrebe managementa, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Karmen Žaler, 2005
Kakovost proizvodov in storitev (politika kakovosti, poslovnik kakovosti, dekleracije kakovosti razredov, certifikati, nagrade kakovosti, reklamacije, izgube naročil/preklici pogodb) V gibanju za celovito kakovost je osrednje pozornosti deležen kupec in tako je postalo poglavitno sodilo kakovosti.
Presojanje bonitete podjetja "X" v primerjavi s konkurenčnim podjetjem "Y", Ekonomsko-poslovna fakulteta, Stanislav Kresnik, 2004
Pogosto odpovedani sestanki in preklici stvari so le del poslovanja z latinsko 42 ameriškimi pogajalci.
Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike, Ekonomska fakulteta, Maja Korpar, 2008
Druga vrsta tožb so civilne, ki so lahko odškodninske, kar v primeru dobljene tožbe pomeni plačilo odškodnine, ali neodškodninske, torej, da tožniki zahtevajo preklice objave, opravičila, prepoved pisanja o določeni zadevi.
Razžalitve v tiskanih medijih, Fakulteta za družbene vede, Tina Čadež, 2007