Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • preklic (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

  • The word is most frequently used in the following texts: diplomsko delo.
  • It is most typically found in domains: P160 Statistika, operacijsko raziskovanje, programiranje, aktuarska matematika, H155 Morala, and S186 Mednarodna trgovina.
  • Most common keywords of texts in which the word is found are: podjetje, boniteta, Slovenija, večkriterialno odločanje, and učinkovitost.
  • The word most typically occurs with naročilo, izguba, and pogodba.

Text type

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Domains

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Common keywords

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Year of publication

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Collocations

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Examples

  • O slabi kakovosti pričajo reklamacije, izgube naročil, preklici pogodb (Knez – Riedl a, 71).

    Večkriterijsko presojanje bonitete poslovnih partnerjev, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Tina Jureš, 2009

  • Največja težava so preklici napotitev brez neke pravne podlage s strani uporabnikov.

    Problematika agencijskega dela v Sloveniji, Fakulteta za družbene vede, Zala Štular, 2018

  • Kakovost proizvodov in storitev (politika kakovosti, poslovnik kakovosti, deklaracije kakovostnih razredov, certifikati, nagrade kakovosti, reklamacije, izgube naročil / preklici pogodb) 12.

    Analiza bonitete podjetja Štore Steel d.o.o. za potrebe managementa, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Karmen Žaler, 2005

  • Kakovost proizvodov in storitev (politika kakovosti, poslovnik kakovosti, dekleracije kakovosti razredov, certifikati, nagrade kakovosti, reklamacije, izgube naročil/preklici pogodb) V gibanju za celovito kakovost je osrednje pozornosti deležen kupec in tako je postalo poglavitno sodilo kakovosti.

    Presojanje bonitete podjetja "X" v primerjavi s konkurenčnim podjetjem "Y", Ekonomsko-poslovna fakulteta, Stanislav Kresnik, 2004

  • Pogosto odpovedani sestanki in preklici stvari so le del poslovanja z latinsko 42 ameriškimi pogajalci.

    Posebnosti pogajanj slovenskih poslovnežev na izbranih trgih Latinske Amerike, Ekonomska fakulteta, Maja Korpar, 2008

  • Druga vrsta tožb so civilne, ki so lahko odškodninske, kar v primeru dobljene tožbe pomeni plačilo odškodnine, ali neodškodninske, torej, da tožniki zahtevajo preklice objave, opravičila, prepoved pisanja o določeni zadevi.

    Razžalitve v tiskanih medijih, Fakulteta za družbene vede, Tina Čadež, 2007