Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • odjemalec (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: doktorska disertacija in diplomsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, T001 Elektronika in elektriška tehnologija in S190 Vodenje podjetij.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: zadovoljstvo, vrednotenje, potrošnik, odjemalec in ankete.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah individualen, raziskovanje, motivacija, razlika in -.

Tip besedila

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Vede

Glavne točke na vsakem zavihku Korpusnika povzemajo ključne informacije iz diagramov in seznamov...

Najpogostejše ključne besede

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Leto objave

Glavne točke na vsakem zavihku Korpusnika povzemajo ključne informacije iz diagramov in seznamov...

Kolokacije

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Zgledi

  • Raziskave kažejo, da je večina odjemalcevi nezadovoljnih z izdelkom pasivnih.

    Raziskava zadovoljstva odjemalcev - primer podjetja Krka - Zdravilišče Strunjan, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Marija Viler, 2006

  • Obratovalne ure vsebujejo dva podatka o odjemalcevi porabi, tj. konično moč Pk in mesečno energijo WMES in podajajo, kolikšno številu ur v mesecu bi odjemalec obratoval, če bi konstantno obratoval s konično močjo.

    Metode za ugotavljanje porabe električne energije odjemalcev brez sprotnih meritev, Fakulteta za elektrotehniko, David Gerbec, 2005

  • Vse odjemalceve zahteve so obdelane v eni instanci kar nam omogo�a vdrževanje stanja med odjemalci.

    Izgradnja ogrodja za razvoj distribuiranih aplikacij, Fakulteta za organizacijske vede, Sebastjan Renčel, 2006

  • Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Slika 4: ISKANJE INFORMACIJ Vir: Blackwell (2001, 73).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 9 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Prepoznavanje potreb Spomin Slika 2: PREPOZNAVANJE POTREB Vir: Blackwell (2001, 72).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 17 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Potrosnja Popotrosna Ocenitev Nakup Zadovoljstvo Nezadovoljstvo Slika 7: UPORABA – PORABA IZDELKA Vir: Roger D. Blackwell (2001, 81).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 15 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Nakup Slika 6: NAKUP Vir: Blackwell (2001, 79).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 13 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev Alternativ Drazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Slika 5: OCENJEVANJE ALTERNATIV Vir: Blackwell (2001, 77).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007