Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
odjemalec (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: doktorska disertacija in diplomsko delo.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, T001 Elektronika in elektriška tehnologija in S190 Vodenje podjetij.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: zadovoljstvo, vrednotenje, potrošnik, odjemalec in ankete.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah individualen, raziskovanje, motivacija, razlika in -.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
Raziskave kažejo, da je večina odjemalcevi nezadovoljnih z izdelkom pasivnih.
Raziskava zadovoljstva odjemalcev - primer podjetja Krka - Zdravilišče Strunjan, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Marija Viler, 2006
Obratovalne ure vsebujejo dva podatka o odjemalcevi porabi, tj. konično moč Pk in mesečno energijo WMES in podajajo, kolikšno številu ur v mesecu bi odjemalec obratoval, če bi konstantno obratoval s konično močjo.
Metode za ugotavljanje porabe električne energije odjemalcev brez sprotnih meritev, Fakulteta za elektrotehniko, David Gerbec, 2005
Vse odjemalceve zahteve so obdelane v eni instanci kar nam omogo�a vdrževanje stanja med odjemalci.
Izgradnja ogrodja za razvoj distribuiranih aplikacij, Fakulteta za organizacijske vede, Sebastjan Renčel, 2006
Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Slika 4: ISKANJE INFORMACIJ Vir: Blackwell (2001, 73).
Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007
9 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Prepoznavanje potreb Spomin Slika 2: PREPOZNAVANJE POTREB Vir: Blackwell (2001, 72).
Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007
17 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Potrosnja Popotrosna Ocenitev Nakup Zadovoljstvo Nezadovoljstvo Slika 7: UPORABA – PORABA IZDELKA Vir: Roger D. Blackwell (2001, 81).
Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007
15 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Nakup Slika 6: NAKUP Vir: Blackwell (2001, 79).
Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007
13 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev Alternativ Drazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Slika 5: OCENJEVANJE ALTERNATIV Vir: Blackwell (2001, 77).
Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007