Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • odjemalec (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: doktorska disertacija in diplomsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S191 Trženje, T001 Elektronika in elektriška tehnologija in S190 Vodenje podjetij.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: zadovoljstvo, vrednotenje, potrošnik, odjemalec in ankete.
  • Najbolj tipično se pojavlja ob besedah individualen, raziskovanje, motivacija, razlika in -.

Tip besedila

Pri pogostejših poizvedbah lahko vračanje rezultatov traja nekoliko dlje...

Vede

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Najpogostejše ključne besede

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Leto objave

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Kolokacije

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Zgledi

  • Raziskave kažejo, da je večina odjemalcevi nezadovoljnih z izdelkom pasivnih.

    Raziskava zadovoljstva odjemalcev - primer podjetja Krka - Zdravilišče Strunjan, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Marija Viler, 2006

  • Obratovalne ure vsebujejo dva podatka o odjemalcevi porabi, tj. konično moč Pk in mesečno energijo WMES in podajajo, kolikšno številu ur v mesecu bi odjemalec obratoval, če bi konstantno obratoval s konično močjo.

    Metode za ugotavljanje porabe električne energije odjemalcev brez sprotnih meritev, Fakulteta za elektrotehniko, David Gerbec, 2005

  • Vse odjemalceve zahteve so obdelane v eni instanci kar nam omogo�a vdrževanje stanja med odjemalci.

    Izgradnja ogrodja za razvoj distribuiranih aplikacij, Fakulteta za organizacijske vede, Sebastjan Renčel, 2006

  • Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Slika 4: ISKANJE INFORMACIJ Vir: Blackwell (2001, 73).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 9 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Prepoznavanje potreb Spomin Slika 2: PREPOZNAVANJE POTREB Vir: Blackwell (2001, 72).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 17 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Potrosnja Popotrosna Ocenitev Nakup Zadovoljstvo Nezadovoljstvo Slika 7: UPORABA – PORABA IZDELKA Vir: Roger D. Blackwell (2001, 81).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 15 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Nakup Slika 6: NAKUP Vir: Blackwell (2001, 79).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 13 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev Alternativ Drazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Slika 5: OCENJEVANJE ALTERNATIV Vir: Blackwell (2001, 77).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007