Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • odjemalec (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

  • The word is most frequently used in the following texts: doktorska disertacija and diplomsko delo.
  • It is most typically found in domains: S191 Trženje, T001 Elektronika in elektriška tehnologija, and S190 Vodenje podjetij.
  • Most common keywords of texts in which the word is found are: zadovoljstvo, vrednotenje, potrošnik, odjemalec, and ankete.
  • The word most typically occurs with individualen, raziskovanje, motivacija, razlika, and -.

Text type

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Domains

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Common keywords

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Year of publication

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Collocations

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Examples

  • Raziskave kažejo, da je večina odjemalcevi nezadovoljnih z izdelkom pasivnih.

    Raziskava zadovoljstva odjemalcev - primer podjetja Krka - Zdravilišče Strunjan, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Marija Viler, 2006

  • Obratovalne ure vsebujejo dva podatka o odjemalcevi porabi, tj. konično moč Pk in mesečno energijo WMES in podajajo, kolikšno številu ur v mesecu bi odjemalec obratoval, če bi konstantno obratoval s konično močjo.

    Metode za ugotavljanje porabe električne energije odjemalcev brez sprotnih meritev, Fakulteta za elektrotehniko, David Gerbec, 2005

  • Vse odjemalceve zahteve so obdelane v eni instanci kar nam omogo�a vdrževanje stanja med odjemalci.

    Izgradnja ogrodja za razvoj distribuiranih aplikacij, Fakulteta za organizacijske vede, Sebastjan Renčel, 2006

  • Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Slika 4: ISKANJE INFORMACIJ Vir: Blackwell (2001, 73).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 9 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Prepoznavanje potreb Spomin Slika 2: PREPOZNAVANJE POTREB Vir: Blackwell (2001, 72).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 17 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Potrosnja Popotrosna Ocenitev Nakup Zadovoljstvo Nezadovoljstvo Slika 7: UPORABA – PORABA IZDELKA Vir: Roger D. Blackwell (2001, 81).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 15 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Nakup Slika 6: NAKUP Vir: Blackwell (2001, 79).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 13 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev Alternativ Drazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Slika 5: OCENJEVANJE ALTERNATIV Vir: Blackwell (2001, 77).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007