Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • odjemalec (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

  • The word is most frequently used in the following texts: doktorska disertacija and diplomsko delo.
  • It is most typically found in domains: S191 Trženje, T001 Elektronika in elektriška tehnologija, and S190 Vodenje podjetij.
  • Most common keywords of texts in which the word is found are: zadovoljstvo, vrednotenje, potrošnik, odjemalec, and ankete.
  • The word most typically occurs with individualen, raziskovanje, motivacija, razlika, and -.

Text type

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Domains

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Common keywords

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Year of publication

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Collocations

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Examples

  • Raziskave kažejo, da je večina odjemalcevi nezadovoljnih z izdelkom pasivnih.

    Raziskava zadovoljstva odjemalcev - primer podjetja Krka - Zdravilišče Strunjan, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Marija Viler, 2006

  • Obratovalne ure vsebujejo dva podatka o odjemalcevi porabi, tj. konično moč Pk in mesečno energijo WMES in podajajo, kolikšno številu ur v mesecu bi odjemalec obratoval, če bi konstantno obratoval s konično močjo.

    Metode za ugotavljanje porabe električne energije odjemalcev brez sprotnih meritev, Fakulteta za elektrotehniko, David Gerbec, 2005

  • Vse odjemalceve zahteve so obdelane v eni instanci kar nam omogo�a vdrževanje stanja med odjemalci.

    Izgradnja ogrodja za razvoj distribuiranih aplikacij, Fakulteta za organizacijske vede, Sebastjan Renčel, 2006

  • Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Slika 4: ISKANJE INFORMACIJ Vir: Blackwell (2001, 73).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 9 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Prepoznavanje potreb Spomin Slika 2: PREPOZNAVANJE POTREB Vir: Blackwell (2001, 72).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 17 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Potrosnja Popotrosna Ocenitev Nakup Zadovoljstvo Nezadovoljstvo Slika 7: UPORABA – PORABA IZDELKA Vir: Roger D. Blackwell (2001, 81).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 15 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev AlternativDrazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Nakup Slika 6: NAKUP Vir: Blackwell (2001, 79).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007

  • 13 Okoljski vplivi - Kultura - Socilano poreklo - Osebni vplivi - Druzina - Sitacija Individualne razlike - Odjemalcevo raziskovanje - Motivacija - Znanje - Odnos - Osebnost, vrednote, zivljenski stil Iskanje Spomin Prepoznavanje potreb Zunanje iskanje Notranje iskanje Prednakupna ocenitev Alternativ Drazljaji - Trzno dominantni -Netrzno dominantni Zadrzevanje Pozornost Sprejemanje Razumevanje Izpostavljenost Slika 5: OCENJEVANJE ALTERNATIV Vir: Blackwell (2001, 77).

    Vedenje kupcev v času razprodaj, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Peter Sevnik, 2007