Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • mrk (pridevnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

V vseh petih korpusih, po katerih išče Korpusnik, je več kot 5,5 milijard pojavnic...

Tip besedila

Pri pogostejših poizvedbah lahko vračanje rezultatov traja nekoliko dlje...

Vede

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Najpogostejše ključne besede

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Leto objave

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Kolokacije

Iskalnik Korpusnika razlikuje med malimi in velikimi črkami...

Zgledi

  • Skoraj polovica učencev navaja, da slabo voljo razberejo predvsem z mrkega in resnega obraza.

    Neverbalna komunikacija kot (ne)kakovostna prvina v pedagoškem procesu, Fakulteta za družbene vede, Petra Mauer, 2007

  • Od leta 1927 do 1930 je ustvaril vrsto slik ženskih modelov v mrkih tonih.

    Figurabilne površine, Pedagoška fakulteta, Jasmina Plazovnik, 2016

  • Na zastavljena vprašanja zaposleni odgovarjajo z lestvico obrazov, od najbolj mrkega do najbolj veselega in zadovoljnega.

    Vpliv merjenja uspešnosti z uravnoteženim sistemom kazalnikov na zaposlene, Ekonomska fakulteta, Helena Hodnik, 2016

  • Starim ljudem pa se življenje brez živega osebnega stika z mlajšima dvema generacijama vse bolj zapleta v mrko jesensko sivino.

    Medgeneracijski odnosi in potreba po medgeneracijskem centru v lokalni skupnosti, Fakulteta za socialno delo, Iva Varšava, 2021

  • Anketiranec izbira pri vprašanju med različnimi obrazi, od najbolj mrkega do najbolj veselega obraza.

    Analiza uspešnosti in zadovoljstva prodajalcev v Intereuropi, Ekonomska fakulteta, Vasja Košuta, 2006

  • Na plakatih SDS najdemo večinoma nasmejane politike, celo v letu 1992, ko nam večina drugih strank ponuja mrke obraze.

    Simbolika v slovenskih političnih oglasih, Fakulteta za družbene vede, Urška Kerin, 2005

  • Prav tako lahko znotraj enega hotela gost naleti na prijaznega in učinkovitega ali pa mrkega in počasnega receptorja.

    Marketing v turizmu na primeru kongresne Ljubljane, Fakulteta za družbene vede, Metka Donko, 2004

  • Vprašanje je prikazano grafično, in sicer je narisana lestvica šestih obrazov od najbolj mrkega do najbolj veselega in zadovoljnega.

    Povezanost interne marketinške naravnanosti in zadovoljstva zaposlenih, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Anja Geissler, 2012