Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • mrk (adjective)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Text type

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Domains

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Common keywords

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Year of publication

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Collocations

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Examples

  • Skoraj polovica učencev navaja, da slabo voljo razberejo predvsem z mrkega in resnega obraza.

    Neverbalna komunikacija kot (ne)kakovostna prvina v pedagoškem procesu, Fakulteta za družbene vede, Petra Mauer, 2007

  • Od leta 1927 do 1930 je ustvaril vrsto slik ženskih modelov v mrkih tonih.

    Figurabilne površine, Pedagoška fakulteta, Jasmina Plazovnik, 2016

  • Na zastavljena vprašanja zaposleni odgovarjajo z lestvico obrazov, od najbolj mrkega do najbolj veselega in zadovoljnega.

    Vpliv merjenja uspešnosti z uravnoteženim sistemom kazalnikov na zaposlene, Ekonomska fakulteta, Helena Hodnik, 2016

  • Starim ljudem pa se življenje brez živega osebnega stika z mlajšima dvema generacijama vse bolj zapleta v mrko jesensko sivino.

    Medgeneracijski odnosi in potreba po medgeneracijskem centru v lokalni skupnosti, Fakulteta za socialno delo, Iva Varšava, 2021

  • Anketiranec izbira pri vprašanju med različnimi obrazi, od najbolj mrkega do najbolj veselega obraza.

    Analiza uspešnosti in zadovoljstva prodajalcev v Intereuropi, Ekonomska fakulteta, Vasja Košuta, 2006

  • Na plakatih SDS najdemo večinoma nasmejane politike, celo v letu 1992, ko nam večina drugih strank ponuja mrke obraze.

    Simbolika v slovenskih političnih oglasih, Fakulteta za družbene vede, Urška Kerin, 2005

  • Prav tako lahko znotraj enega hotela gost naleti na prijaznega in učinkovitega ali pa mrkega in počasnega receptorja.

    Marketing v turizmu na primeru kongresne Ljubljane, Fakulteta za družbene vede, Metka Donko, 2004

  • Vprašanje je prikazano grafično, in sicer je narisana lestvica šestih obrazov od najbolj mrkega do najbolj veselega in zadovoljnega.

    Povezanost interne marketinške naravnanosti in zadovoljstva zaposlenih, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Anja Geissler, 2012