Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
požar (veznik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: video in druga učna gradiva, specialistično delo in diplomsko delo.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: T290 Tehnologija železniškega prevoza, T300 Tehnologija vodnega prevoza in B330 Paleozoologija, filogeneza.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: diplomska dela, diplomske naloge, požarna varnost, ocena tveganja in zgodovina gasilstva.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah Strela, toča, masiven, eksplozija in požar.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
J. 1977, The Microbial Ecology of the Great Salt Lake, Microbial Ecology, 3: 143-165 Požar T. 1990.
Osamitev in identifikacija gliv iz grenčice Sečoveljskih solin, Biotehniška fakulteta, Elinda Logar, 2016
Vaja požar 2003/Fire 2003 Exercise.
Upravljanje požarne varnosti v podjetju, Fakulteta za varnostne vede, Mario Pranjič, 2011
4.2 VPLIV POŢARA NA LASTNOSTI JEKLENIH ELEMENTOV Požar je sproščanje toplote, ki prehaja iz gorečega materiala v okolico.
Protikorozijska in protipožarna zaščita jeklenih konstrukcij, Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Sandy Ragolič, 2012
1 1 UVOD Kot vemo, požar za vsakega človeka pomeni grožnjo, ki lahko ogrozi njegovo življenje in premoženje.
Viri požarne vode na območje poselitve, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo, Jure Kristan, 2006
3. stopnja – požar ima moč druge stopnje, hkrati pa povzroča požare v drugih sektorjih.
Viri požarne vode na območje poselitve, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo, Jure Kristan, 2006
Večina naštetih lahko popolnoma uniči informacijski sistem organizacije. a) Požar Požar je huda fizična grožnja, ki lahko povzroči uničenje cele organizacije ali njenega dela in lahko nastane kjerkoli.
Uvajanje ISO 27001 v podjetju Metal Ravne, d. o. o., Fakulteta za varnostne vede, Anja Osojnik, 2015
O morebitnem motivu, ki je storilca napeljal na požig ali sumljivem obnašanju posameznikov v času, ko je požar izbruhnil pa izprašamo tudi druge osebe, ki živijo v okolju, v katerem je prišlo do požara.
Analiza primera, Fakulteta za varnostne vede, Katja Zupan, 2012
Univerza v Ljubljani – Pedagoška fakulteta Svetlič, Daša; diplomsko delo 23 Posledica vzajemnega vplivanja med učiteljem in učencem je t. i. krožno komunicira nje, kjer se lahko ustvari pozitiven ali negativen krog komunikacije (Marentič Požar nik, 2003).
Razumevanje in uravnavanje čustev pri razrednih učiteljih glede na starost učencev, Pedagoška fakulteta, Daša Svetlič, 2012