Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
volivka (samostalnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: prispevek na konferenci brez natisa, recenzija, prikaz knjige, kritika in objavljeni strokovni prispevek na konferenci.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S148 Ustavno pravo, S140 Državno pravo in S150 Mednarodno zasebno in javno pravo.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: Slovenija, politika, diplomske naloge, referendum in volitve.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah 43.710, volivec, 40.000, navzočnost in nagovarjanje.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
Eden izmed namenov javnomnenjskih raziskav je tudi, da politika pozna stališča svojih volivk in volivcev.
Toleranca vojaških žrtev v mirovnih operacijah, Fakulteta za družbene vede, Vesna Stanić, 2009
V teh dveh zveznih državah je isto leto bilo tudi registriranih več volivcev kot volivk.
Zastopanost žensk v ameriškem kongresu v zadnjih 30 letih, Fakulteta za družbene vede, Katja Kolenc, 2016
Pri politični odgovornosti sta navzven še kako nenadomestljiva zanesljivost in zaupanje, zaupanje volivk in volivcev v politike političnih strank.
Politična filozofija uradništva, Fakulteta za družbene vede, Stanislav Zarnik, 2011
Referendumsko vprašanje je podprlo oziroma se z njim strinjalo 57,53 % volivk in volivcev.
Izzivi nedeljskega obratovalnega časa v Sloveniji, Ekonomska fakulteta, Petra Mulej, 2008
E-glasovanja se je udeležilo 3,4 odstotka volivk in volivcev.
E-demokracija in e-volitve, Pedagoška fakulteta, Slavko Gaber, 2008
Pogosto celo omeni enake teme, nikoli načrta za že nastale razmere, ki onemogočajo volivcem in volivkam življenje, ki si ga želijo.
Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa, Fakulteta za humanistične študije, Eva Grošič Šen, 2018
Izbira tipologije je pri oglasnih sporočilih pomembna, saj lahko vpliva na odločitev volivcev in volivk pri glasovanju za predsednika ZDA.
Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa, Fakulteta za humanistične študije, Eva Grošič Šen, 2018
Dve izbiri: dve Ameriki, ki ju imata na voljo volivec in volivka.
Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa, Fakulteta za humanistične študije, Eva Grošič Šen, 2018