Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • vetrn (samostalnik)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: strokovni članek, doktorska disertacija in magistrsko delo.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: T370 Kemija ogljikovih spojin, petrokemija, tehnologija goriv in eksplozivov, S220 Kulturna antropologija, etnologija in B381 Človeška etologija.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: vetrnice polnilnega sistema, tablete, popevke, pomožne snovi in narodnozabavna glasba.

Tip besedila

Glavne točke na vsakem zavihku Korpusnika povzemajo ključne informacije iz diagramov in seznamov...

Vede

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Najpogostejše ključne besede

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Leto objave

Pri pogostejših poizvedbah lahko vračanje rezultatov traja nekoliko dlje...

Kolokacije

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Zgledi

  • Zvabila nas pot je v daljino/ speljala nas v mesto je sivo/ kot v vetrn povsod razmetati/ vsak zase sedaj smo ostali.

    Besedila Avsenikovih narodno-zabavnih popevk 1953-1985 ali popevčice milemu narodu, Filozofska fakulteta, Ina Ferbežar, 1995

  • Regresijski koeficient faktorja »Vetrn« je pozitiven, kar pomeni, da se s povečevanjem hitrosti vrtenja vetrnic polnilnega sistema čas razpadnosti podaljšuje.

    Proučevanje vpliva magnezijevega stearata na fizikalne lastnosti tablet in sproščanje zdravilne učinkovine, Fakulteta za farmacijo, Ana Carolina Štekar, 2018

  • Kratek opis učne ure, v katero sle integrirali dejavnost delovnega zvezka Katerec.lje naj b,uccncid^, v tej .Jm^? ,- < &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; ^^~>&_ _/ra ff# Vetrn* »t /»*»*#&quot;<*&s>A«*scy.<s&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;f&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; / • Kako so si v tej učni uri sledile dejavnosti?&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;

    Prepoznavanje glasov in spoznavanje njihovih pisnih ustreznic v maternem in drugem oziroma tujem jeziku, Pedagoška fakulteta, Anja Zorman, 2007