Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
pesem (samostalnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Najbolj tipične besede v okolici besede pesem (samostalnik)
Zdaj učenci bolj pozorno poslušajo pesem in se gibljejo ustrezno besedilu pesmi.
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012
Ponovimo gibe za igranje na posamezne instrumente in pesem poslušamo še enkrat.
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012
Učenci razvijajo ritmično in intonančno natančnost reprodukcije in sposobnost doživete interpretacije pesmi.
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012
Spontanega ustvarjanja ne opustijo kljub temu, da znajo zapeti že nekaj naučenih otroških pesmi.
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012
Otrok asimilira glasbene elemente iz okolja v svojo shemo spontanih pesmi.
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012
Ne moremo namreč postavljati norm, kdaj mora otrok zapeti neko pesem brez ritmičnih in melodičnih napak.
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012
Vendar po drugi strani spet niso tako izrazito dramatične kot številne vložne pesmi v Ljudožercih.
Gregor Strniša in srednjeveške dramske zvrsti, Filozofska fakulteta, Jakob J. Kenda, 1999
Murko, M., a: Velika zbirka slovenskih narodnih pesmi z melodijami.
Matija Murko in ljudsko pesništvo, Pedagoška fakulteta, Blanka Bošnjak, 2002
Raba besede pesem (samostalnik) v različnih besedilnih tipih glede na korpusno povprečje (nad 100 = bolj tipično; pod 100 = manj tipično) [do 8 najpogostejših tipov]
Glede na korpusno povprečje, pri čemer je raba nad 100 nadpovprečna, pri vseh besedilnih tipih beseda pesem (samostalnik) izkazuje nadpovprečno tipično rabo v korpusu. Vrednosti: Bibliografija, kazalo ipd. (1.657,8), Druga izvedena dela (820,5), Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji (747,1), Umetniški sestavek (701,4), Enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid (478,8), Raziskovalni ali dokumentarni film, zvočni ali video posnetek (433,7), Recenzija, prikaz knjige, kritika (351,3) in Izvirni znanstveni članek (336,6).
Število pojavitev besede pesem (samostalnik) glede na leto objave [do 10 najpogostejših let objave]
Beseda pesem (samostalnik) se je glede na leto objave najpogosteje pojavljala leta 2016 (25.957) sledijo leto 2011 (17.205), leto 2012 (16.935), leto 2010 (15.339), leto 2018 (13.636), leto 2021 (13.103), leto 2017 (13.089), leto 2015 (12.963), leto 2014 (12.611) in leto 2013 (12.134).
Do 10 najpogostejših ključnih besed besedil, v katerih se pojavlja beseda pesem (samostalnik)
Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se pojavlja beseda pesem (samostalnik) so diplomska dela, slovenska književnost, slovenska poezija, magistrska dela, poezija, glasba, Slovenija, diplomske naloge, ljudske pesmi in razredni pouk.
Raba besede pesem (samostalnik) v različnih vedah glede na korpusno povprečje (nad 100 = bolj tipično; pod 100 = manj tipično) [do 8 najpogostejših ved]
Glede na korpusno povprečje, pri čemer je raba nad 100 nadpovprečna, pri vseh navedenih vedah beseda pesem (samostalnik) izkazuje nadpovprečno tipično rabo v korpusu. Vrednosti: H320 Muzikologija (503,6), H440 Latinski jezik (324,7), H390 Splošna in primerjalna književnost, literarna kritika, literarna teorija (312,7), H590 Baltski in slovanski jeziki in književnosti (291,8), H530 Nemški jezik in književnost (290), H570 Angleški jezik in književnost (278,1), H350 Jezikoslovje (239,6) in H004 Filologija (239,6).