Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
franšiza (samostalnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
- Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: specialistično delo, polemika, diskusijski prispevek in diplomsko delo.
- Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: S137 Zakon o zavarovanjih, H530 Nemški jezik in književnost in S195 Razvojno sodelovanje.
- Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: franchising, Slovenija, podjetje, poslovanje podjetja in analiza.
- Najbolj tipično se pojavlja ob besedah jemalec, dajalec, odbiten, franšiza in franšizor.
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
Do nove storitve lahko pridemo z razvojem v lastnem podjetju, z nakupom franšize ali s kooperacijami.
Inovacija v turizmu, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Špela Žaberl, 2016
Težave se lahko pokažejo pri dajalcu ali pa pri pridobitelju franšize.
Analiza franšizinga v podjetju Merkur Komplet, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Irena Čamernik, 2005
Franšiziji morajo pri vodenju in upravljanju poslovne enote upoštevati merila standardizacije, ki jih narekuje lastnik franšize.
Analiza franšizinga v podjetju Merkur Komplet, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Irena Čamernik, 2005
Franšizor zagotovi franšiziju, da v prihodnosti na omenjenem področju ne bo prodajal franšiz novim franšizijem.
Analiza franšizinga v podjetju Merkur Komplet, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Irena Čamernik, 2005
Značilnosti pogodbe o franšizingu se razlikujejo glede na državo, od koder prihaja dajalec franšize.
Analiza franšizinga v podjetju Merkur Komplet, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Irena Čamernik, 2005
Malo kasneje, leta 1851 je v ZDA podjetje šivalnih strojev Singer pričelo s podeljevanjem franšize za njihove šivalne stroje.
Analiza franšizinga v podjetju Merkur Komplet, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Irena Čamernik, 2005
Predlagana rešitev Podjetje dnevno dostavlja blago v trgovske centre, franšize, prodajalne itd.
Organiziranost transporta v podjetju Merkur d. d. - program maloprodaja, Fakulteta za logistiko, Barbara Košir, 2010
Tako ostajata v slovenskem prostoru le še dva imetnika franšize.
Delovna uspešnost in zadovoljstvo pri delu v franšizni enoti multinacionalke, Fakulteta za družbene vede, Zdenka Cvelbar Makarovič, 2007