Korpusnik
Povzemalnik korpusnih podatkov
Akademska slovenščina
analitičen (pridevnik)
- Viri: Nalaganje...
- Pogostost: Nalaganje...
Glavne točke
Tip besedila
Vede
Najpogostejše ključne besede
Leto objave
Kolokacije
Zgledi
Druga hipoteza, da je slovenska kulturna politika izrazito nenaklonjena alternativni glasbi, pa se je očitno potrdila v analitičnem delu naloge.
Kulturna politika alternativne glasbe v Sloveniji, Fakulteta za družbene vede, Barbara Volkar, 2005
Vse to bo služilo kot okvir za razumevanje in interpretiranje konkretnih podatkov v sledečem analitičnem delu.
Kulturna politika alternativne glasbe v Sloveniji, Fakulteta za družbene vede, Barbara Volkar, 2005
Pri pripravi magistrskega dela bom uporabil deskriptivno in analitično metodo raziskovanja.
Zunanje izvajanje dejavnosti, Fakulteta za management, Rajko Florjančič, 2010
Cilj revizijskega pregleda je bil pregledati ključne notranje kontrole in skladnost s politikami ter postopki skupine z uporabo naprednih analitičnih orodij in omejenega testiranja.
Analiza uporabe mehanizmov za odkrivanje in preprečevanje prevar v izbranem podjetju, Ekonomska fakulteta, Andreja Zajc Šuštar, 2021
V analitičnih evidencah se za posamezne gospodarske kategorije vodijo podrobnejši (analitični) podatki.
Analiza uporabe mehanizmov za odkrivanje in preprečevanje prevar v izbranem podjetju, Ekonomska fakulteta, Andreja Zajc Šuštar, 2021
Pridobljeno znanje o strankah v določeni meri izhaja iz analitičnih sistemov poslovne inteligence.
Informacijska podpora upravljanja odnosov s strankami v bankah, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Jasna Trdin, 2004
Operativne in organizacijske rešitve služijo predvsem temu, da lahko podjetje prisluhne svojim strankam, za razumevanje tega pa potrebuje orodja analitičnega CRM-ja.
Informacijska podpora upravljanja odnosov s strankami v bankah, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Jasna Trdin, 2004
Analitični CRM ima osnovo v podatkovnem skladišču, iz katerega podjetje s pomočjo analitičnih orodij pridobiva koristne informacije.
Informacijska podpora upravljanja odnosov s strankami v bankah, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Jasna Trdin, 2004