Korpusnik

Povzemalnik korpusnih podatkov

Druge možnosti:  Nalaganje...
Prikazani rezultati za:
  • kvalifikacije (neuvrščeno)

  • Viri: Nalaganje...
  • Pogostost: Nalaganje...

Glavne točke

  • Najpogosteje se beseda uporablja v sledečih besedilih: objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci in objavljeni znanstveni prispevek na konferenci.
  • Najpogosteje se pojavlja v sledečih vedah: H390 Splošna in primerjalna književnost, literarna kritika, literarna teorija, H350 Jezikoslovje in H004 Filologija.
  • Najpogostejše ključne besede besedil, v katerih se beseda pojavlja, so: učiteljevo delo, osnovne šole, likovna vzgoja, likovna pedagogika in književna didaktika.

Tip besedila

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Vede

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Najpogostejše ključne besede

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Leto objave

Korpusnik išče po petih različnih korpusih, zato lahko poizvedbe malo trajajo...

Kolokacije

V primerih, ko ima poizvedba v korpusu ali korpusih zelo malo zadetkov, je treba biti pri tolmačenju rezultatov še posebej previden...

Zgledi

  • Jednostavno je, problemi s kojim se susrećemo u vezi s jezikom su generalno gledajući trivijalni problemi koji su postali dio naše svakodnevnice i koji se smatraju normalnom pojavom o kojoj se na dnevnoj bazi istresu kilometri teksta, o kojoj raspravljaju oni koji koji nemaju nikakve kvalifikacije za raspravu o jeziku i oni koji u svaku raspravu ulaze samo kako bi dokazali da je njihovo mišljenje ispravno, bez ikakve želje za kompromisom i zdravim razmišljanjem.

    Sistemska didaktika slovenske mladinske književnosti, Pedagoška fakulteta, Milena Blažič, 2014

  • Aktuelni naučno-tehnološki razvoj zahtjeva permanetnu edukaciju i inoviranje pedagoških standarda. „U jednoj generaciji, određene kvalifikacije nastavnika smatraju se dovoljnim, dok se u drugoj takve kvalifikacije procjenjuju kao neadekvatne.“ (Mandić i Mandić, 1997: 42) Neupitno je da današnji nastavnici naprosto moraju biti informatički pismeniji nego njihovi učenici, a to mogu postići završavanjem već razrađenih programa (ECDL...) i kurseva.

    Priljubljenost likovne vzgoje pri učencih osnovne šole, Pedagoška fakulteta, Matjaž Duh, 2013