Akademska slovenščina
vplivnež (noun)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Main points
Text type
Domains
Common keywords
Year of publication
Collocations
Examples
TEHNIČNI SEKTOR NAROČNIK Direktor TET VODJA PROJEKTA OŽJI PROJEKTNI TIM IN IZVAJALCI IZ TET PROJEKTNI TIM TUJI IZVAJALCI VPLIVNEŽI Direktorji sektorjev 28 4.
Analiza vodenja remonta 2004 v Termoelektrarni Trbovlje, Ekonomska fakulteta, Anton Urankar, 2005
Mobilna denarnica bi se mi zdela enostavna za uporabo, če bi njeno enostavnost uporabe predstavil in zaznal Instagram vplivnež, ki mu zaupam.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021
Mobilno denarnico bi zaznal/-a kot uporabno, če bi njeno uporabnost predstavil in zaznal Instagram vplivnež, ki mu zaupam.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021
Mobilni denarnici bi zaupal/-a, če bi jo predstavil Instagram vplivnež, ki mu zaupam.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021
Q – Spodnje trditve se nanašajo na to, kako zaupanje v Instagram vplivneže vpliva na zaupanje v mobilne denarnice.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021
S pomočjo fokusne skupine sem ugotovila, da udeleženci razumejo koncept 48 Instagram vplivnežev in mobilne denarnice.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021
Uporabniki Instagram vplivneže razumejo kot prijatelje in velikokrat ne kot oglaševalce, zato je prenos zaupanja od Instagram vplivneža na sledilce velikokrat prenese.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021
Prenos zaupanja v mobilne denarnice se namreč zgodi, če uporabnik zaupa Instagram vplivnežu in ga sprejme kot kredibilnega.
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja, Ekonomska fakulteta, Tara Urbančič, 2021