Govorjena slovenščina
raketa (noun)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Main points
Type of discourse
Speaker region
Channel
Speaker age
Usage of the word raketa (noun) by age of the speaker compared to the whole corpus (over 100 = more typical; under 100 = less typical)
Considering the corpus average, with the value of over 100 being above average, the word raketa (noun) exhibits the following usage in different speaker age ranges: above-average with speakers aged Neznano (184.9) and below-average with speakers aged 30 do 59 let (16.3) and 18 do 34 let (76.1). For the speakers without the information on age the value is 184.9. The word is not found in the corpus in utterances of the speakers aged nad 60 let, 10 do 18 let, and do 10 let.
Speaker gender
Speaker education
Common forms
Examples
eee gospod [priimek] eee ne glede na to da je Hamas eee povprečno dnevno na območje Izraela izstrelil eee osemdeset raket vsi politiki bolj eee in analitiki bolj ali manj menijo da je odgovor Izraela nesorazmeren
informativno-izobraževalni, 2009-11, Gos
te rakete ki se zdej uporablajo ne in ki imajo dosega dvanštreset kilometrov in več in k ogrožajo tud ta atomski center izraelski ne in teh zej govorimo že o osnsto tisoč izraelskih državljano i državljanov ki so ogroženi ne
informativno-izobraževalni, 2009-11, Gos
to gre z… z… treba upoštevati da so to rakete ki zdaj niso več tko zlo mmm primitivna tehnologija kot kasam ne
informativno-izobraževalni, 2009-11, Gos
zato prosim ne si našpricat gor celo piksno draj veter tafta pa it kjer poka ne kjer so rakete
razvedrilni, 2009-12, Gos
potem pa je v začetku kopenske osezi… vse… eee ofenzive dve ure zatem raketa zadela hišo njegovga očeta in ubila družino mmm
informativno-izobraževalni, 2009-11, Gos
zdaj mam raketo
zasebni, 2009-07, Gos
že v risankah so rakete
http://videolectures.net/11nanodan2014_remskar_nanovarnost/, informativno-izobraževalni, 2014-05, GosVL
vsaj danes v zadnjih štiriindvajsetih urah je bilo znova izstreljenih že več kot šestdeset raket kar pomeni da da bistvene razlike vsaj za zdaj še ni
informativno-izobraževalni, 2009-11, Gos