Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • kampanja (noun)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

  • The word is most frequently used in the following texts: prispevek na konferenci brez natisa, polemika, diskusijski prispevek, and umetniški sestavek.
  • It is most typically found in domains: S122 Zakon o občilih, S265 Tisk in komunikacijske vede, and S191 Trženje.
  • Most common keywords of texts in which the word is found are: oglaševanje, trženje, Slovenija, analiza, and diplomske naloge.
  • The word most typically occurs with volilen, oglaševalski, predvolilen, predsedniški, and kampanja.

Text type

Main points summarize key information from the diagrams and lists...

Domains

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Common keywords

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Year of publication

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Collocations

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Examples

  • V preteklih letih je prišlo do velikega porasta študij o volilnih kampanjah.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • S politološkega vidika se je do sedaj najpogosteje preučeval vpliv volilnih kampanj na volilne izide.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • Farrell (1996, 162) navaja, da obstaja vrsta faktorjev okolja, ki vplivajo na strategije kampanj političnih kampanj.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • Po mnenju Vrega (2004, 183) pa je komunikacija celo pogoj za uspešno kampanjo.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • Ob koncu teoretičnega dela namenjamo pozornost tudi pomenu financ v volilnih kampanjah.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • Predpostavljamo, da finančna sredstva determinirajo značilnosti volilnih kampanj strank.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • Ključne besede: parlamentarne volitve, politične stranke, volilna kampanja, kapitalsko– intenzivna volilna kampanja, delovno–intenzivna volilna kampanja.

    Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013

  • Zavedanje obstoja problema ter učinkovito delovanje za njegovo zmanjšanje predstavljajo različni projekti in kampanje.

    Okoljski vidiki v gradbeni industriji, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo, Katja Vidic, 2013