Akademska slovenščina
kampanja (noun)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Most typical collocations of the word kampanja (noun)
V preteklih letih je prišlo do velikega porasta študij o volilnih kampanjah.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
S politološkega vidika se je do sedaj najpogosteje preučeval vpliv volilnih kampanj na volilne izide.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
Farrell (1996, 162) navaja, da obstaja vrsta faktorjev okolja, ki vplivajo na strategije kampanj političnih kampanj.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
Po mnenju Vrega (2004, 183) pa je komunikacija celo pogoj za uspešno kampanjo.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
Ob koncu teoretičnega dela namenjamo pozornost tudi pomenu financ v volilnih kampanjah.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
Predpostavljamo, da finančna sredstva determinirajo značilnosti volilnih kampanj strank.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
Ključne besede: parlamentarne volitve, politične stranke, volilna kampanja, kapitalsko– intenzivna volilna kampanja, delovno–intenzivna volilna kampanja.
Značilnosti volilnih kampanj državnozborskih volitev v Sloveniji (v obdobju 2008-2011), Fakulteta za družbene vede, Urška Gabrovec, 2013
Zavedanje obstoja problema ter učinkovito delovanje za njegovo zmanjšanje predstavljajo različni projekti in kampanje.
Okoljski vidiki v gradbeni industriji, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo, Katja Vidic, 2013
Usage of the word kampanja (noun) in different text types compared to the whole corpus (over 100 = more typical; under 100 = less typical) [up to 8 most typical text types]
Considering the corpus average, with the value of over 100 being above average, the word kampanja (noun) exhibits above-average typical usage in all of the listed text types. Values: Prispevek na konferenci brez natisa (1,504.4), Polemika, diskusijski prispevek (179.7), Umetniški sestavek (135.5), Intervju (134.8), Strokovni članek (128.2), Recenzija, prikaz knjige, kritika (115.5), Diplomsko delo (107.9), and Doktorska disertacija (105.5).
Number of occurences of the word kampanja (noun) per year of publication [up to 10 most common years]
With regards to the year of publication, the word kampanja (noun) most frequently occurred in 2016 (14,505) followed by year 2010 (6,690), year 2020 (6,487), year 2019 (5,937), year 2011 (5,902), year 2014 (5,771), year 2012 (5,287), year 2009 (5,205), year 2013 (5,038), and year 2015 (4,844).
Up to 10 most common keywords of texts containing the word kampanja (noun)
Most common keywords of the texts in which the word kampanja (noun) appears are oglaševanje, trženje, Slovenija, analiza, diplomske naloge, raziskave, Diplomska dela, komuniciranje, poslovno komuniciranje, and blagovne znamke.
Usage of the word kampanja (noun) in different domains compared to the whole corpus (over 100 = more typical; under 100 = less typical) [up to 8 most typical domains]
Considering the corpus average, with the value of over 100 being above average, the word kampanja (noun) exhibits the following usage in different domains: above-average in domain S122 Zakon o občilih (146.4) and below-average in domains S265 Tisk in komunikacijske vede (94.2), S191 Trženje (73.9), S170 Politične in upravne vede (66.2), S185 Tržna in industrijska ekonomika (44.4), S210 Sociologija (40.1), S263 Socialna psihologija (33.9), and S214 Družbene spremembe, teorija socialnega dela (33).