Korpusnik

Slovene corpus summarizer

Other options:  Loading...
Results shown for:
  • blizu (adverb)

  • Sources: Loading...
  • Frequency: Loading...

Main points

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Text type

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Domains

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Common keywords

The five corpora, in which Korpusnik conducts its searches, contain over 5.5 billion tokens...

Year of publication

Korpusnik is searching in five different corpora, thus the preparation of the results may take a while...

Collocations

For frequent lemmas, obtaining the results can take a while...

Examples

  • Ker lahko Primož minimalno premika svojo desno roko, smo mu knjigo dali čisto blizu in nanjo položili njegovo roko.

    Barvna slepota - didaktični komplet "Vse barve sveta" za otroke s posebnimi potrebami, Pedagoška fakulteta, Karin Vajs, 2020

  • Ko si zaslišal tisti klasični zvok, si vedel, da bo v naslednjih trenutkih nekdo blizu prejel telefonski klic.

    Testiranje elektromagnetne združljivosti gospodinjskih aparatov, Fakulteta za elektrotehniko, Maks Sladič, 2021

  • Prevzela je vlogo mačke, vloga miške ji ni bila blizu.

    Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju, Pedagoška fakulteta, Marija Zanjkovič, 2012

  • Stopnja potovanja NO- je bila višja pri večji količini uporabljene električne energije, nižjih začetnih koncentracijah NO- ter bližje postavljenih elektrodah.

    Možnosti remediacije tal onesnaženih z dušikovimi spojinami, Biotehniška fakulteta, Kristina Andrejc, 2020

  • Vstopila sem v kapelo in mrliča sem lahko videla čisto od blizu.

    Nagrobna simbolika ter obsmrtni običaji in navade, Fakulteta za humanistične študije, Miša Rojina Stankovič, 2018

  • Pri označevanju učenci razvijejo sistem označevanja ali podčrtovanja, ki jim je najbolj blizu.

    Učinkovitost bralne strategije PV3P pri predmetu družba v 5. razredu, Pedagoška fakulteta, Mojca Ozmec, 2019

  • Vrednosti OSS za vzorca P in P iz Paradane sta bili z 1,6 % in 1,4 % najbližje rečnemu sedimentu Ljubljanice.

    Analiza bakterijske združbe in sedimentov štirih nepovezanih jamskih sistemov, Biotehniška fakulteta, Nadja Robič, 2012

  • Zelo pomembno je organiziranje različnih matematičnih situacij, ki pa morajo biti otroku blizu (Hodnik Čadež, 2004).

    Projekt mozaik v vrtcu, Pedagoška fakulteta, Ariana Dežman, 2017