Akademska slovenščina
kvaliteten (adjective)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Main points
- The word is most frequently used in the following texts: razstava, vabljeno predavanje na konferenci brez natisa, and umetniški sestavek.
- It is most typically found in domains: T240 Arhitektura, oblikovanje notranjosti, H312 Kiparstvo in arhitektura, and S285 Socialna pedagogika.
- Most common keywords of texts in which the word is found are: Slovenija, diplomska dela, diplomske naloge, analiza, and podjetje.
- The word most typically occurs with visoko, preživljanje, pravočasen, opravljanje, and hiter.
Text type
Domains
Common keywords
Year of publication
Collocations
Examples
Podjetje se lahko pohvali s hitro in kvalitetno dostavo.
Elektronsko arhiviranje in upravljanje dokumentov v podjetju, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Barbara Domunkoš, 2016
Njihovi rezultati bodo posledično boljši, znanje pa kvalitetnejše.
Učinkovitost bralne strategije PV3P pri predmetu družba v 5. razredu, Pedagoška fakulteta, Mojca Ozmec, 2019
Osnova za ustvarjanje dolgoročnih odnosov s kupci je kvaliteten izdelek ali storitev.
Organiziranost poslovanja gradbenega podjetja, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Saška Čerčnik, 2007
Menijo, da bi z motivacijo 29 zaposlenih postale storitve v državni upravi kvalitetnejše.
Programi državnozborskih političnih strank, Fakulteta za upravo, Nataša Golob, 2010
To da nek uporabnik, ki je napoten pride na center je lahko odskočna deska za naprej, za drugačno življenje, kvalitetnejše življenje.
Izkušnje socialnih delavk z uporabniki, ki so napoteni na center za socialno delo, Fakulteta za socialno delo, Nina Verčnik, 2020
Osnovni je papir, izbira katerega je za kvalitetne fotografije zelo pomembna.
Fotopostopek v grafiki, Pedagoška fakulteta, Tina Jakopič, 2015
Namen same biotehnologije v prehrambeni industriji je pridobivanje kvalitetnejših proizvodov.
Trajnostna "zelena" kemija v pomurski šoli, Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Vanja Kepe, 2016
Nas ne zanima samo prodaja izdelkov, temveč tudi znanja in izkušnje, ki naj prispevajo k čim kvalitetnejšemu končnemu izdelku.
Program marketinškega komuniciranja v podjetju Etol, d.d. za skupino izdelkov, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Krista Lapan, 2004