Akademska slovenščina
klepetalen (adjective)
- Sources: Loading...
- Frequency: Loading...
Main points
- The word is most frequently used in the following texts: diplomsko delo, specialistično delo, and znanstvena monografija.
- It is most typically found in domains: P176 Umetna inteligenca, S210 Sociologija, and S214 Družbene spremembe, teorija socialnega dela.
- Most common keywords of texts in which the word is found are: Diplomska dela, klepetalni roboti, Interakcija človek-računalnik, potrošnik, and model odločitvene poti potrošnika.
- The word most typically occurs with robot, klepetalen, neuporabnik, Pixi, and Twitch.
Text type
Domains
Common keywords
Year of publication
Collocations
Examples
Pretok informacij in znanja je tehnološko podprt z e-pošto in klepetalnimi aplikacijami, kjer poteka večina komunikacije.
Analiza načina vstopa slovenskega podjetja na mednarodni trg po konceptu globalno rojenih podjetij, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije, Nikola Ristić, 2020
Najbolj zaslužna za to sta Igor Vidmar in Ervin Hladnik, ki sta že imela izkušnjo radia kot klepetalnega medija.
Civilna družba v Ljubljani Radio Študent od 1980 do 1985, Fakulteta za družbene vede, Mirjana Jarc, 2005
Umetna inteligenca na Novi Zelandiji se raziskuje predvsem z uporabo klepetalnih robotov.
Analiza poslovnega okolja s poudarkom na poslovni kulturi Nove Zelandije, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Ines Sedlar, 2021
Zaposleni v oddelkih za podporo uporabnikom preživijo veliko časa v interakciji s strankami prek različnih glasovnih, e-poštnih in klepetalnih kanalov.
Upravljanje znanja na oddelku pomoč uporabnikom v javnem zavodu Arnes, Fakulteta za upravo, Taja Vranetič, 2021
Na Sliki 3.6 je prikazan primer pogovora med uporabnikom, ki naroča cvetje pri podjetju 1 800-Flowers, in klepetalnim robotom.
Analiza sodobnih konceptov družbenih medijev, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Štefan Papa, 2018
Z novo tehnologijo in internetom se prostori Baumanovih »klepetalnih oddaj« še razširijo.
Pedagoška vrednost video iger, Filozofska fakulteta, Barbara Kavčnik, 2016
Povezana vzorca sta tudi pogosto zastavljena vprašanja (FAQ) in klepetalni robot, ki pa sta namenjena aktivnemu iskanju informacij.
Dobre prakse in načrtovalski vzorci uporabniške izkušnje decentraliziranih aplikacij, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Saša Brdnik, 2020
Iz tega lahko sklepamo, da imajo klepetalni roboti tudi pomanjkljivosti.
Upravljanje znanja na oddelku pomoč uporabnikom v javnem zavodu Arnes, Fakulteta za upravo, Taja Vranetič, 2021